KATEGORIE
+420 573 034 089
Pondělí až Čtvrtek: 07:00-11:00, 12:00-15:00 Pátek: 07:00-11:00, 12:00-14:00


Obchodní podmínky

 Dodací podmínky.

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží. Metráž je odesílána prostřednictvím PPL v rámci ČR i Slovenska a okolních států, kusové zboží jako např. froté prostěradla nebo oblečení zasíláme pouze PPL, anebo je možno si objednané zboží vyzvednout osobně. Pokud Vás kurýr PPL nezastihne a zásilku Vám tudíž nebude moci předat, pak se Vám bude snažit doručit zásilku následující pracovní den a telefonicky Vás kontaktuje. V případě, že zásilku očekáváte a stále nepřichází je potřeba si u nás vyžádat číslo balíku a případné nedoručení urgovat. Tyto zásilky jsou pojištěné a jsou po odeslání doručeny adresátovi v pracovní dny do 24 hodin na adresu udanou v objednávce /na Slovensko cca do 3 pracovních dní/.

2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno zpravidla během 5-10 pracovních dnů po obdržení objednávky. V případě, že část objednávky nebude možno v dohledné době vyřídit, např. z důvodu chybějícího zboží na skladě, objednávka bude vyřízena i jen částečně /o neúplném dodání neinformujeme, pokud si toto odběratel výslovně nevyžádá/. Nezaslané zboží z objednávky dále neevidujeme!

3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.

4. Výměna zboží: V případě potřeby (např. nevhodná velikost u oblečení) Vám u hotových výrobků nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete v originálním obale jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

Právo na vrácení zboží se nevztahuje na zboží vyráběné na zakázku, nebo upravované na míru, dle přání kupujícího. Nevztahuje se na metráž zasílanou v menším množství než v roli (cca 7-16kg dle druhu metráže), čili právo na vrácení zboží se nevztahuje na metráž odstříhávanou na objednávku z role po pár metrech (do 10kg).                                                                                                                          

                                                                                                                                   

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému účelu, neodpovídá jeho množství, hmotnost, nebo jakost), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující jako objednatel je povinen dodané zboží prohlédnout a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných vadách - nejpozději do tří dnů od převzetí zboží.  Právo z vad nelze přiznat, pokud objednatel neoznámí vady díla poté, co je měl zjistit při vynaložení náležité pozornosti při prohlídce díla.

Před prvním použitím zboží je kupující povinen řádně prostudovat účel použití a ošetřovací symboly. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, neodborným zásahem, použitím, či údržbou. Záruka nebude rovněž uznána v případě mechanického poškození způsobeného kupujícím, poškozením způsobeným nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbáním péče o zboží, či poškozením způsobeným vyšší mocí.

Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady:

-přiměřenou slevu z kupní ceny

-vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy

Kupující musí oznámit všechny zjištěné vady písemně, a to buď e-mailem na moraviatex@moraviatex.cz  nebo korespondenčně na adresu Moraviatex pletárna s.r.o., Liptál 487, 756 31 Liptál nejpozději do tří dnů od převzetí zboží.

V případě, že kupující požaduje odstranění vady dodáním nové věci bez vady, je reklamované zboží třeba neprodleně po oznámení reklamace zaslat na adresu Moraviatex pletárna s.r.o., Liptál 487, 756 31 Liptál společně s kopií faktury.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li reklamované zboží vrátit v tom stavu, v jakém je obdržel (např.zboží nesmí být nastříháno, nebo jinak dále zpracováno). 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem!). Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí sepsat s dopravcem protokol o poškození zásilky, na pozdější reklamace dopravce nebere zřetel a nejsou pak uznány! O zjištěném poškození neprodleně informovujte i prodejce.

  2. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům zboží.

  3. Výrobek byl poškozen působením živlů.    

  

Způsob ošetřování BAVLNĚNÝCH výrobků z úpletů:

 

Prací symbol č. 5:Podmínky pro bělení č. 2Podmínky pro žehlení č. 2Podmínky pro chemické čistění č. 6Podmínky pro sušení po praní č. 6

U úpletů jiného složení většinou máme uvedeno přímo u metráže ošetřovací symboly, např. termo materiály.

Při praní je třeba dodržovat i pokyny výrobce pracího prášku, tj. zejména nepoužívat prací prášek s optickými zjasňovacími prostředky a bělícími účinky určený pro bílé prádlo na prádlo barevné. 

Postup při reklamaci :

  1. Zboží zašlete na vlastní náklady na naši adresu uvedenou na daňovém dokladu.

  2. Do zásilky uveďte důvod reklamace, v případě textilního zboží vadu vhodně označte (např. nalepením kousku barevné lep. pásky), a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. V případě uznání závady bude zákazníkovi zboží vyměněno za bezvadné, nebo vráceny peníze.

Vrácení zboží do 14 dnů:

Dle občanského zákazníku má zákazník právo při nákupu zboží přes internet vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů od dodání zboží. Zákazník doručí zboží na svoje náklady na adresu dodavatele zboží (adresa uvedená na daňovém dokladu). Ke zboží přiloží sdělení s adresou, případně číslem bankovního účtu, kam požaduje vrátit částku zaplacenou za zboží. Vrácené zboží nesmí být v žádném případě používáno. Po překontrolování zboží v naší firmě bude poslána zákazníkovi částka, kterou zákazník za zboží zaplatil, částka za poštovné a balné se nevrací. E-mailem lze také domluvit zaslání jiného zboží, případně vrácení jen určité části zboží atd. V případě, že naše kontrola zjistí, že zboží bylo používáno, nebo jinak znehodnoceno, zboží bude zasláno zpět zákazníkovi.